zondag 1 november 2009

Waar ben ik mee bezig





Deze week ben ik druk bezig geweest met
a. ontwerpen
b. borduren
Mijn nieuwe ontwerp, bees, birds and flowers is inmiddels naar mijn modelstitcher gestuurd. En als het goed gaat, komt deze begin januari uit. Verder ga ik deze week volop aan de gang met het ontwerp van een nieuwe doos. Ook deze komt begin januari uit. Dus een drukke periode voor de boeg.

Maar om te ontspannen heb ik ook nog iets geborduurd van "ma petite mercerie" van Marie Suarez.


Het is echt een heel leuk patroon n het geeft veel plezier om het te borduren.

This week I have been busy with:
a. designing
b. stitching
My new design "bees, bird and flowers" is on its way to my modelstitcher. If all goes well, it will be released beginning of January. This week i will work on another new design, which will be a new Box. So a busy period ahead.

But to relax I have continued stitching on "ma petite Mercerie" from Marie Suarez.

Tot volgende week, till next week

Karin

Geen opmerkingen: